duminică, 15 iulie 2012

Nirvana Forever!

 M-am uitat astazi la un top al celor mai bune piese ale anilor 90'. Piesele cele mai bune continuau sa vina, pe ultimele trei locuri s-au clasat Michael Jackson, Celine Dion...si am fost placut suprinsa ca pe locul unu a fost chiar piesa mea preferata de la Nirvana Smells Like  Teen Spirit. Nu ma asteptam la asa ceva, am ramas chiar uimita. Si cum am zis placut suprinsa, cei care au facut topul sunt sigura ca au ales bine...Nirvana chiar a fost un brand al anilor 90', ceva nou, ceva deosebit si ceva extraordinar.
 Trebuie sa si amintesc de  lucruri mai triste, constat ca anii au trecut atat de repede...Mai sunt doi ani pana  cand se implinesc douazeci de ani de la moartea lui Kurt Cobain. Si va intreb: Va vine sa credeti?
 Sper ca in ziua aceea de 5 aprilie 2014, sa ne amintim cu totii cum trebuie de omul asta, ce a facut el, si pe cati oameni i-a incatat cu muzica lui.
 Acum va las cu una dintre piesele mele preferate. Enjoy it! :)

4 comentarii:

  1. Hi,hi^^
    Si mie imi place melodia aia

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare ! Ai o leapsa de mine!

    http://soul-crusade.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu,am vazut abia astazi spre rusinea mea:)) ca am fost plecata cateva zile. :)

      Ștergere
  3. Asa e si melodia mea preferata de la Nirvana :D

    RăspundețiȘtergere