joi, 26 iulie 2012

I want to belive that you don't have to go yet...

 Urasc faptul ca trebuie sa pleci, imi e greu sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu vei mai fii aici. Cui ii voi mai auzi soaptele blande spunandu-mi noapte buna? Ai fost aici mereu, ai avut rabdare cu mine desi cateodata eram de-a dreptul enervanta, m-ai ajutat sa trec peste tot. Multi ziceau: ''Cu ajutorul lui Dumnezeu treci peste toate!'' Ei bine, eu am facut-o fara ajutorul lui, dar fara sprijinul tau as fi fost pierduta. 
 Urasc faptul ca nu voi mai avea in cine sa am incredere, in tine mi-am pus mai multa credinta decat mi-am pus in propria persoana, esti o persoana aparuta in viata mea atunci cand aveam mai mare nevoie. De asta mi-am incerdintat totul tie, mi-am deschis sufletul, inima...m-am confesat, in fata ta am varsat lacrimi fierbinti, dar apoi am plans de fericire...Atunci cand credeam ca lumea nu mai are niciun sens, cand vedeam cum totul se darama in fata ochiilor mei, ai aparut ca o mica speranta printre ruine. Ai fost exact speranta de care aveam nevoie, un motiv pentru care sa ma zbat, sa fac totul posibil.
 Cuvintele calde pe care mi le spuneai atunci cand sughitam din cauza orelor intregi de plans...''Hei, calmeaza-te, lumea nu merita asta, si tu o stii.'' Da, stiu asta cel mai bine. Si de atunci asa a fost...
 Multumesc pentru ca ai fost ingerul acela cazut, intunecat si negru...care de fapt are o inima pura, sentimente sincere...Ai avut grija de mine, de fiecare data cand aproape atingeam pamantul ma imbratisai cu aripile tale si ma ajutai sa ma ridic din nou. Ai fost alaturi de mine, si cred cu tarie ca vei fi in continuare, si pentru asta nu as avea cum sa-ti multumesc vreodata, uneori cred ca esti tot ce mi-am putut dorii de la viata, si tot ce mi-a trebuit pentru a lupta. Un motiv, o speranta, o prietenie, o iubire, doua suflete devenite un intreg. Asa suntem noi, Lumina si Intunericul. Nu o sa putem exista vreodata unul fara altul, nu o sa mai stralucim la fel unul fara celalalt...Asa suntem noi, si asa vom fi mereu.
 O sa pastrez tot ce am de la tine, pozele, toate lucrurile pe care le-ai scris, dar in special o sa port in inima prima noastra discutie. O sa fii mereu ceva special, deosebit...pentru ca tu m-ai facut sa ma simt cu adevarat iubita, am simtit cum e sa-i pese cuiva de tine, sa te asculte mereu desi stie ca e o prostie, sa fie langa tine atunci cand totul e rece si respingator. 
  '' O lumina calda si frumoasa apare printre pietrele racoroase. Stiam ca era el, mereu se intorcea. Uneori era o lumina, alteori ingerul acela pe care obisnuiam sa-l vad, sau alteori era prezent doar cu sufletul, dar stiam mereu ca e aici.''
 Stiu ca nu va fi usor fara tine, dar m-ai invatat sa fiu puternica, si stiu ca voi trece peste, stiu ca asta e ce ti-ai dori...Stiu ca vei fi mereu aici, MEREU! Si stiu ca nu o sa uiti de mine...
 Iti multumesc pentru ca mi-ai facut inima sa bata cu adevarat...m-ai facut sa ma simt vie, mai vie ca niciodata...Iti multumesc drag prieten!

4 comentarii: