marți, 10 iulie 2012

Monster You Made Me!

  Ma privesti cu dispret, iti simt privirea atintita asupra mea. Stiu ca de multe ori te intrebi cum s-a ajuns aici, ei bine e doar din vina TA! Nu iti place cum sunt acum, nu iti place cum vorbesc, cum ma port, cum ma imbrac, cum reactionez, nu iti place nimic la mine. Imi spui ca m-am schimbat, dar a venit vremea pentru o schimbare, am fost naiva prea mult timp. Spui ca urasti ce am devenit, dar asta e doar creatia ta, m-ai impins, m-ai fortat sa ma apar, construind in jurul meu pereti din cea mai dura roca. Ma urasti si pe mine, de ce? Pentru ca nu m-ai poti face din mine ce vrei tu? Eu nu te urasc, de fapt chiar iti multumesc pentru ca ai contribuit la schimbarea asta, si mi-ai demonstrat ca oamenii nu merita nimic si ca sunt de rahat. Nu ai avut nevoie de mine dar totusi eu am ramas langa tine, acum rolurile s-au schimbat, ma vrei langa tine, ai nevoie de sfaturile mele sau de o vorba buna, dar nu mai sunt dispusa sa fac asta. M-ai invatat ca trebuie sa lupt doar pentru mine, sa fiu dura, rece si nepasatoare, altfel nu voi trece prin viata. Strigi in gura mare sa ma duc dracului , de fiecare data cand iti aud injuraturile incep sa zambesc. Cand o sa inveti ca nu ma mai ranesti? Nu imi pasa de ce zici, nu imi pasa ce zici despre mine. Parerea ta nu mai conteaza, acum esti un simplu strain inimii mele, un ''a fost odata'', un jeg.
 Stiu ca nimeni nu ma mai recunoaste, stiu ca m-am schimbat mult sunt constienta de asta, stiu ca oamenii nu te mai vor langa ei cand nu mai poti fii carpa lor. Acum imi este doar mila de ei, singura lor cale de supravietuire este sa-i raneasca pe altii, dar lucrurile se mai schimba si ei ajung sa simta Iadul pe pielea lor.
 Privirea mea e mai rece decat taramul Siberiei, cuvintele mele sunt mai diferite ca niciodata, imi simt propria atitudine nepasatoare, dar o ador. Calc pe inimi deja putrezite si neimportante, chinui suflete vandute si negre, omor cadavre. 
 Cand nu mai suporti oamenii pur si simplu rabufnesti, te intorci de tot impotriva lor, dupa ce le-ai vazut adevarata fata o sa-i urasti pentru totdeauna si nu o sa mai indragesti societatea si javrele care te inconjoara in fiecare zi. Dar inveti sa traiesti printre ei, nu e asa greu cum pare, te obijnuiesti cu totul...
 Stiu ca oamenii nu vor mai fi niciodata la fel, asa cum nu voi mai fi nici eu, cand ceva se schimba ramane asa pentru totdeauna, odata ce ai ranit atatia oameni prinzi gustul si o faci din nou si din nou...Dar pe mine nu ma mai raneste nimic acum. Iubeste-i pe cei ce merita si omoara-i pe toti ce care te-au ranit vreodata!

2 comentarii: